Власниця грумінг-салону Barber Pet Марія Горелова: «Сподіваюся, ми станемо для когось прикладом»

29.03.2017

Про те, як створити унікальний грумінг-салон та стати прикладом для ведення бізнесу в Україні нам розповіла Марія Горелова - директор грумінг-салону BarberPet та просто цікава особистість .​ До річниці з моменту відкриття власного салону Марія розкрила всі секрети нового, нестандартного підходу, які використовувалла під час його створення та поділилася своїми планами на майбутнє.

Що саме спонукало Вас до відкриття власного салону?

Ідея створення бізнесу прийшла в голову спонтанно, за келихом вина. Я дуже люблю тварин, у мене в самої 3 собаки і кінь. Напевно, саме любов до чотириногих і підштовхнула мене до ідеї створення такого бізнесу в напрямку грумінг. Хотілося створити місце краси, де крім високої якості послуг, буде атмосфера комфорту і затишку для домашніх вихованців і їх господарів, ніби вони прийшли не на процедуру, а просто приємно провести час за келихом вина або за чашкою гарячої кави і подивитися на великому екрані, як доглядають за їх улюбленцями.

Тобто Ваші клієнти мають можливість побачити пряму трансляцію з кабінету?

Так, звичайно, і це дуже важливо для наших гостей! Це ще раз доводить нашу відкритість. До речі, дуже скоро на нашому сайті буде функція перегляду онлайн. Тобто, якщо у нашого гостя немає часу чекати всю процедуру грумінг у нас, то у нього завжди буде під рукою віддалена можливість перегляду через смартфон або PC, як відбувається процедура.

Як довго Ви займаєтеся грумінгом? 

Нашому грумінгу 1 рік. Майстри, які у нас працюють, мають досвід спілкування з тваринами, знають їх психологію і займаються стрижками більше 3 років.

З якими труднощами Ви довго вели боротьбу, а які моменти виявилися простішими ніж ви думали?

Найскладнішим було, мабуть, укластися в 24 години відведеного часу на рішення безлічі дрібних питань, які виникали кожен день, тому що я намагалася і намагаюся приділити увагу кожній дрібній деталі, бо вірю в те, що кожна деталь має значення і навіть з дрібниць будується бізнес.

Думала, що буде складніше з питанням залучення клієнтів, але вийшло так, що до нас люди приходять і майже завжди повертаються. Дуже добре працює сарафанне радіо - адже Barber Pet народжує в людях позитивні емоції і їм хочеться поділитися ними з друзями!   

Справді, дрібні моменти важливі, а як щодо глобальних питань, наприклад юридичного аспекту. Виникали проблеми?

Спочатку трохи лякав цей момент, так як це мій перший бізнес. Але насправді, все проходить без проблем. Нам вистачило кількох консультацій з юристом.

Чому під час створення салону Ви переймалися не тільки за бездоганну якість послуг, а і за комфортні умови для господарів під час очікування?

Само собою, комфорт гостей входить в комплексу послуг, які ми надаємо, тому що це викликає посмішку і приємну емоцію, це розслаблює і знімає хвилювання у гостя. Коли клієнт віддає свою собачку на процедуру, в нього з'являється час відволіктися від буденних справ, послухати музику, випити келих вина і відчути себе в атмосфері Barber Pet. Ми цим і відрізняємося від інших салонів, ми не ховаємося і не приховуємо те, що ми робимо. І завжди піклуємося про те, щоб господар бачив, як ми звертаємося з його твариною і як відбувається весь процес процедури.

На вашу думку така увага до господарів і їх улюбленців – це новий підхід до грумінг бізнесу в Україні? Чи буде BarberPet салоном-прикладом для інших?

Сміливо заявляю, що Barber Pet - перший грумінг з таким підходом на ринку України. Як приклад, наша лояльність. Жоден грумінг не надає безкоштовних послуг. У нас такі випадки бувають:

1) На честь відкриття перший тиждень ми працювали безкоштовно

2) Якщо нам трапляється «танцююча» собачка (це ми так називаємо собак, яких треба довго вмовляти стояти рівненько), тобто процес стрижки затягується, такі моменти бувають рідко, що наступний гість змушений чекати хвилин 15, в цьому випадку, ми надаємо щедру знижку на наступний візит або інший бонус.

3) Ми співпрацюємо з притулком і безкоштовно купаємо собачок.

Сподіваюся, ми станемо для когось прикладом:)

Чи Популярні послуги грумінг-салонів в Україні?

Так, згідно зі статистикою за останні кілька років ця категорія послуг стала набирати обертів дуже стрімко, тому що в нашому crazy ритмі життя не завжди є час доглядати за своїм вихованцем. Люди довіряють цю справу професіоналам. Також всі орієнтуються на стандарти Європи і США, де грумінг завжди був актуальним і диктував моду pet стрижок. Люди хочуть, щоб їхні вихованці виглядали гарно, охайно і доглянуто.

Ваш клієнт (в широку значенні) хто це? Активні люди, пенсіонери, «гламурні» дівчата?

Наша основна цільова аудиторія - це дівчата з міні-породами (йорки, шпіци, ши-тцу, мальтійські болонки). Так, вони «гламурні дівчата» :) Просунуті, стильні, вимогливі і активні. Їх улюбленці теж повинні бути гламурними, доглянутими і смачно пахнути.

Яким чином Ви обирали професіоналів у свой салон? Може у Вас є особлива формула?

Дуже ретельно і скрупульозно, ми довго спілкувалися і я придивлялася уважно до тестових робіт. На першому місці - досвід і любов до тварин. Я люблю, коли є іскорка в очах і бажання віддаватися своїй справі по повній, незважаючи на втому і особливості роботи з тваринами. За цей рік у нас побувало близько 10 майстрів, залишилися працювати тільки кращі. Адміністратори виконують також величезну роль. З цим у мене все відмінно. Зі мною працюють 2 людини, які №1 для клієнтів і №1 для мене, моя права рука, кому я можу довіряти. Взагалі, мені легко знаходити взаєморозуміння з людьми, я досить легка і пряма людина. Головне, що нас усіх об'єднує одна місія - зробити вихованця чистим і гарним, а господаря - задоволеним.

Щодо косметики по догляду за тваринами, чи важливо це для Вас, якщо так, то чому?

Дуже важливо, і у нас є свої секрети на цей рахунок :) Косметику довелося тестувати на своїх улюбленцях, щоб обрати найкращу, ефективну і «діючу». Наші гості не раз говорили про те, що тільки з нашого грумінгу їх собачка виходить «як кулька», «смачно пахне ще місяць», «шерсть м'яка і блискуча» тощо.

Чи є у Вас плани на майбутнє, можливо Ви  маєте намір відкрити ще декілька салонів по Україні або ж Ви хочете залишитися затишним місцем «для своїх»?

Не виключаю таку можливість, але тільки коли буду впевнена, що всі нюанси і правила по веденню бізнесу можуть бути дотримані на всі 100%, якщо це буде франшиза. Так як дійсно дуже важливо, як ви озвучили в своєму питанні, щоб Barber Pet, будь -то 1 грумінг або кілька по Україні, залишався затишним місцем «для своїх».

На початку нашого інтерв’ю Ви зазначили, що у вас є три власні  собаки та навіть один кінь. Розкажіть про них. Як така цікава компанія зібралася в однієї господарки?

Все почалося з однієї собаки, потім захотілося другу йому для компанії, потім захотілося вівчарку для охорони, ну а коні - це кохання всього мого життя і мені пощастило стати господаркою одного з цих прекрасних і благородних істот!

Незабаром 1 квітня, день посмішок та сміху. У Вас існує історія пов’язана з салоном яка б могла викликати такі емоції?

Те, що ми відкрилися 1 квітня - це не жарт, взагалі, це випадково так співпало) Що стосується емоцій, сміху, посмішок, то ми з цим зустрічаємося щодня і по кілька разів:)

 

 

Всі статті