Львов, ул. Заводская, 8 Посмотреть на карте
Сегодня: 00:00-24:00
-
Пн
00:00
24:00
-
Вт
00:00
24:00
-
Ср
00:00
24:00
-
Чт
00:00
24:00
-
Пт
00:00
24:00
-
Сб
00:00
24:00
-
Нд
00:00
24:00
Дополнительно:
КруглосуточноВсего отзывов: 30

Не рекомендую данную клинику. Если хотите выбросить деньги и угробить свое животное - оставьте его в их стационаре. После стационара в этой чудесной клинике Ваше животное получит 100% проблемы с печенкой или почками. Привезли кошку с ушибом легких, после дня в стационаре нам уже вечером по телефону предложили лечить гепатит. Заплатили за второй день стационара наперед, но утром забрали свою кошку и очень вовремя забрали. Животное, которое якобы очень нуждалось в стационаре, отказывалось от пищи и требовало обязательно обезболивающее в виде капельницы, а также кучу всяких лекарств, вдруг моментально выздоровело в машине.
показать полностью
Хочу подякувати всім лікарям за надану допомогу та підтримку!
Коротко: в кішки почались приступи і в іншій лікарні сказали, що вночі лікаря немає і відправили кішку З ПРИСТУПАМИ СЕРЙОЗНИМИ додому. На наступний день поставили діагноз "Кіт не може сходити в туалет".
Після тривалого "непотрібного" лікування ми звернулись на Заводську.
Лікарі відразу поставили правильний діагноз, але направили ще до невролога. Він глянув на кота і відразу сказав що до чого. При огляді кота поводив себе дуже професійно, його методи - на високому рівні.
Після в кота був вночі приступ. Приїхали - поставили на крапельницю. Відразу всі кинулись допомагати.
На жаль, кота довелось приспати, бо хвороба була вже не виліковна.
Коли ми приїхали востаннє з дуже страшними приступами - всі лікарі, а їх було семеро, кинулись допомагати, робити штучне дихання, підключати апарати, робити уколи. всі були зайняті порятунком.
Коли приспали - деякі лікарі ледь не плакали.
На наступний день я заносила ліки, які залишились в лікарню (можливо, комусь знадобиться) і невролог особисто підійшов і висловив співчуття, лікар який приймав нас у перший день - теж.
Всі все пам'ятали, знали та не забули.
Якщо шукаєте лікарню для улюбленця - вам сюди.
Рівень обслуговування - 15/10.
професіоналізм - 15/10.
Лікарі - 15/10.
Апаратура - 15/10.
Людське ставлення - 100!!!
Дякую вам!


Нікому не раджу цю клініку! Не лікарі а вбивці. Не вміють навіть розрахувати наркоз, чим і вбили нашого улюбленця . А перед операцією лікар Крпій необноразово нас запевняв ,що цей нароз безпечний і загрози життю тваринки не несе. А після того , лікарі навіть не вийшли пояснити чому?????? так сталось. Ну зрозуміло, чим же можна пояснити свою непрофесійнісь......Хіба ви лікарі???? Ви вбиваєте не тільки тваринок але й їх господарів. Невже у вас нема серця? на чужу біль вам начхати.......але все в житті повертається бумерангом.
показать полностью
Напишіть, будь ласка, нам на електронну адресу (info@eurovet@lviv.ua) ПІБ господаря та кличку тварини, про яку йде мова, оскільки за Вашим іменем і прізвищем нема зареєстрованої тварини, яка б оперувалася у нас. Дякуємо завчасно!

В нашому місті важко знайти хорошого ратолога. Звернулась з морською свинкою, він перестав їсти і постійно тер щоку. Виявилось, що на щоці утворилась виразка від сіна, яке закололось в щоці. Висловлюю свою подяку Миколі Сурмі та анестезіологу(на жаль не знаю імені, тільки дата 20.02.2019), за порятунок мого Мишуна. Ми повільно, та йдемо на поправку. І хоча клініка завантажена і деколи потрібно чекати на свою чергу, та коли вчасно звернутись, можна з впевненістю сказати, що Ваш маленький друг одужає.
показать полностью
Ветклініка "EuroVet" - дійсно фахівці від Бога і ветеринари з серцем!
Наш собачка почав погано ходити, а саме на задні лапки. Через пару днів почались проблеми і на передніх - почав дріботіти! Стан погіршувався, і ми звернулись в клініку на Пасічній.
Правильно встановивши діагноз нашому улюбленцю, собачці Чарліку, успішно провели ВКРАЙ ВАЖКУ ОПЕРАЦІЮ - видалили дві грижі міжхребцевих дисків! Вже на наступний день після операції, стан Чарліка покращився!
Через 2 тижні після операції - хода відновилась майже повністю! А через місяць, наш Чарлік - повністю здоровий! Ми безмежно вдячні всьому колективу клініки "EuroVet", особливо, неврологу Федоровичу Віталію, хірургу Іллі Тозліяну, анестезіологам Дарині Малаховій та Остапу Копію, кардіологу Христині Звєрєвій і медсестрам та лікарям, які опікувались нашим Чарліком після операції!
Рекомендуємо клініку "EuroVet" з прекрасними фахівцями та сучасною апаратурою!

Довели набряк на лапі у собаки до трофічної язви. Розумію, що мій пес складний пацієнт, але я не сиділа і не чекала. Останній візит був в суботу, лікар оглянув собаку і сказав, що далі набряк збільшіться. Але!!! хіба нема засобів зняти набряк??? Треба довести до такого стану? Довіряла лікарям, бачу навмисно. Професійності тут нема.
показать полностью
Напишіть, будь ласка, нам на електронну адресу (info@eurovet@lviv.ua) ПІБ господаря та кличку тварини, про яку йде мова, оскільки за Вашим іменем і прізвищем нема зареєстрованої тварини у нашій базі даних. Дякуємо завчасно!

нікому не пораджу цю клініку.
нам успішно запороли операцію на оці киці, яку ми саме хотіли переробити після іншої клініки. в особистій переписці лікарі визнали помилку, але при спілкуванні з Павлом Плясківським кожен вже мав свій сценарій і репліки, що і як казати, аби не визнавати провини, хоча вона була очевидна.
в результаті семимісячній киці світила третя операція.
нашим офтальмологом була Даша Малахова, яка обіцяла допомагати на операції хірургу, але так і невідомо, чи вона була там присутня, бо просто перед операцією все перегралося і лікарі вирішили, що вона там не потрібна, і далі я чула три версії: вона там була, її там не було, вона стояла в дверях операційної, тут лікарі не домовились , що саме казати.
в решті показів теж плуталися, викручувалися, казаали неправду, нічого не виправили і нічого не компенсували.
з багатьма лікарями клініки досвід співпраці вкрай негативний, окрім Тараса Гудими, а політика керівництва закладу- "гроші понад усе".

Ви отримали відповіді на всі запитання, які вас цікавили на зустрічі з керівником і лікарями. При цьому після випадку, який ви описуєте, ви неодноразово приходили у наші клініки. Дякуємо за увагу до нашої роботи!

‼️‼️‼️‼️‼️‼️РОБОТА ЛІКАРІВ БЕЗ СЕРЦЯ!!!!КЛІНІКА EUROVET на Заводській 8! Я привезла свою собаку в лікарню Eurovet ,що на Заводській 8!Йому потрібно було робити операцію!Спочатку вони бачучи, що власниця маленького йорка в розпачі кажуть що врятують. Роблять операцію, кажуть що без стаціонару він не виживе. Собачка про була на стаціонарі 8 днів,за цей час сума утримання і лікування становила 21 600 гривень!На 7 день сказали ,що шанси дуже малі ,дочекаємось ще одного аналізу і можливо потрібно буде усипити! Я попросила його на день додому ,щоб він побув трішки зі мною в рідних стінах!Але коли я зняла йому пов’язку то побачила ,що шви порозходились,і з дирки де стояв дренаж в перші 3 дні ,просто виливався гній!Через ХАЛАТНІСТЬ,БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І БАЙДУЖІСТЬ ЛІКАРІВ,він просто почав всередині гнити!!!!Я швидко почала шукати іншого ветеринара,і в той же день знайшла ,його прооперували ще раз! І зараз дякувати Богу і хорошим ветеринарам,мого собаку не усипили ,а він вже почав ходити ,їсти і буде жити! Я звернулась в Eurovet з питанням що вони робили весь час,якщо довели собаку до такого, власник Павло Плясківський сказав якщо в мене претензії ,то звернутися до суду!!! Це низько не вміти визнавати свою помилку!!

підібрала з вулиці маленького котика місяця небуло у нього були проблеми з очима я декілька днів промивала йому ромашкою але не проходило вирішила звернутись до лікаря на заводській прийшла у клініку котика оглянули зважили сказали потрібно б було здати аналіз крові загальний але він не має їсти 8 годин так як того дня він їв аналіз неможна було робити виписали йому каплі для очей і уколи сказали це може бути інфекція його вкололи у лініці я купила каплі через декілька днів сказали повторно прийти ми поїхали додому витягнули його з коробки котик не міг вже нормально іти його кидало в різні сторони він був дуже слабий ми зробили грілку щоб загрівся трошки і поклали у коробку закутали дали їсти він з їв маленький кусочок м яса більше не хотів лежав почав м явкати в нього почались судоми він важко дихав поки не привезла у клініку все було добре просто очка закисали а коли його вкололи йому стало гірше сили він не мав і помер це результат роботи лікарів ,як можна так халатно до цього віднестись ,невже він не заслужив на життя ,маленьке чудо яке хтось викинув спочатку на двір на холод а потім лікарі через чиї дії його не стало,я дуже жалію що туди прийшла і якщо ви хочете щоб ваш улюбленець був здоровий не раджу туди ходити ,через чиюсь недосвідченість забрали чиєсь життя
показать полностью
Співчуваємо вашій втраті. Під час огляду кота, якого ви підібрали на вулиці, окрім виділень з очей, були виділення з носової порожнини та занижена температура (ви переносили маленьке кошеня без додаткового джерела тепла). Враховуючи його симптоми та вашу розповідь про нього (дані анамнезу), йому було виписано місцеві (очні) та системний антибіотики. Антибіотик широкого спектру дії застосовано у рекомендованій дозі, відтак він не міг зашкодити організму кота. Ніяких інших процедур ми не проводили. З ваших слів кошеня було активне та добре їло, тому лікар відпустив вас додому з грілкою, надавши рекомендації щодо подальших дій. На жаль ми не можемо оцінити стан організму тварини під час її транспортування (особливо в холодну пору року), чи під час перебування вдома.
показать полностью
Бачу цвинтар в вашій клініці дуже швидко розростається!!!!!Не вміння ваших ветеринарів поставити діагноз-це факт!!!!!!!Я знаю,що зараз будете відстрілюватись,захіщатити свою безнадійну репутацію,але вам це не допоможе,томущо крім інтернетує ще існує живе спілкування між людьми.Моя собака померла на нічному чергуванні Іллі Тонзиляна,під час виконанння дуже простоі маніпуляціі цим горе- ветеренаром.,якому навіть сміливості бракло сказати про це,за нього весь удар на себе брав другий ветеренар!!!!Про Іллю Тозилянна ,як про некомпетентного,трусливого ветеренара вже знає багато людей у Львові і не тількі ........Так що не завжди хороша апаратура,дорогі лікі,допомагають,потрібно ще мати справжню кваліфікацію,щоб тим всім ,вміти користуватися!!!!!!
показать полностью
Прекрасная клиника с профессиональным и внимательным персоналом, оснащённая современным оборудованием для диагностики заболеваний и реанимации животных.
По моему впечатлению - это лучшая клиника для животных во Львове!
Огромная благодарность врачам Марии и Кристине З. (врач-кардиолог) за профессионализм и спасение нашей котейки!

Доброго дня всім учасникам групи, хочу поділитися з вами історією яка трапилась з нашею сімєю вчора у Ветеринарній Клініці "Євровет лікарі з серцем" а точніше без нього! Клініка у м. Львів на вул. Заводській. Наш домашній улюбленець кролик Берто за останні 2 тижні дуже схуд ми відвели його на огляд у вет.клініку на Кубанській виявилося що в нього повиростали різці передні, і бокові моляри, нічого смертельного як здавалось би нам запропонували лікаря який може провести процедуру зпилювання зубів і направили у клініку "Євровет" вчора о 18.00 ми були там кролика зважили, вкололи заспокійливе дали на підпис інформовану згоду в якій вказано що ніякої відповідальності за непередбачувані випадки клініка не несе, і власник всеодно оплачує всі маніпуляції навіть у випадку смерті тварини! Його забрали на операцію і сказали чекайте 1.5 години. Ми повернулись в клініку вийшов лікар Микола Сурма І анастезіолог Остап Копій почав розказувати, що операція була вдала,але в кінці в нього раптово зупинилось дихання на 1,5 хв і була гіпоксія мозку, після повернення його до життя в нього були сильні конвульсії і їм довелось ще добавити анастетику нам запропонували почекати ще 3 години дали надію що можливо він вийде з такого стану і все буде добре, але судячи з того що ми побачили ніхто і не збирався ратувати нашого Берто. Його залишили в стаціонарі за який також зразу сказали оплатити + знову підписати купу непотрібних папірців. Прочекавши ще 2 години ми знову звернулись вже до чергового лікаря що з нашим кроликом, до нас навіть ніхто не підійшов і не повідомив що і як... Прийшовши лікарка дала цікаву відповідь "все стабільно конвульсій немає" а повної конструктивної відповіді хоча б що нам робити далі ми так і не почули, почались звінки до того ж анастезіолога який ще 3 години назад знав що Берто не врятувати промучили і нас і тваринку. Найгуманніше буде провести евтаназію от що ми почули. Ще перечитавши квитанції в яких вказано які препарати використовувались анастетика було введено просто конячу дозу на його вагу 1.640, взагалі дивно все відбувалось лікар який проводив операцію не сказав ні слова говорив тільки анестезіолог, рекомендацій ніяких не надо було,ввечері коли залишились асистент і черг.лікар нахамили, за твариною не спостерігали, і взагалі складалось враження що чогось не договорюють, халатність лікарів зашкалює. Це те саме що в нас похід до стоматолога від цього ж ше ніхто не помирав то чому тоді таке сталось з тваринкою? Але це все здогади факт залишається фактом поїхали підрізати зуби з майже здоровим кроликом а привезли до дому труп в корочці. Тому якщо ви наважитесь довірити життя і здоров'я свого улюбленця клініці "Євровет" подумайте чи варто йти на такий ризик( Читаючи відгуки саме про цю клініку зрозуміла що летальні випадки у них через один, шкода що наш став не вийнятком і ми втратили члена сімї...
показать полностью
Тварина поступила з іншої клініки в неї була малоклюзія різців з перекусом щелепи, елонгація правого верхнього премоляра, елонгація нижніх щічних зубів. Тобто мова йшла не про звичайне підрізання зубів. Отже було призначено процедуру, вас попереджено, щоб нагодувати перед анестезією. Було проведено седацію, постановку внутрівенного катетера, введено тварину в наркоз, під час процедури проблем не було, а при закінченні корекції різців відбулося апноє, яке тривало приблизно 1-1.5хв. Після проведення реанімації тварина знов почала дихати, після чого було прийнято рішення по виведенню тварини з наркозу. По завершенню тварина почала прокидатись, у неї спостерігався горизонтальний ністагм, через деякий час розпочались судоми, які періодично знімались відповідними препаратами. Після закінчення процедури вийшли до вас вийшов лікар, описав проблему і те, що якщо судоми не вдасться зупинити ,тоді внаслідок голодування можуть наступити вторинні метаболічні зміни в організмі. З моменту виходу тварини з наркозу від неї ніхто не відходив, обидва лікарі, які займалися процедурою, просиділи півтори години біля нього. Щодо непотрібних документів. Вони описують і засвідчують що і як ми збираємося робити і що, ви нас уповноважуєте до проведення тих чи інших процедур, а також, що розумієте ризики, повязані з цим.У кроликів пришвидшений метаболізм і це негативно вплинуло на ситуацію. ми розуміємо ваші емоції і щиро співчуваємо!
показать полностью
И так я получила ответ с клиники. Мне долго объясняли,что котику не "дырку", а зонт собирались ставить. И вообще никто ничего не говорил о смертельном исходе, а говорили за швы. Что рентгеновский аппарат у них отличный,поэтому можно и можно (без угрозы здоровью) делать рентгены. И опять возникают вопросы...Дорогая техника,а за швы не пишут в выписке,а в устной форме сообщают. Правда об этом не слышала ни я ни моя знакомая. Что за смертельный приговор никто как раз не говорил. Не дали объяснений за свой диагноз, что полная отмена их рекомендаций и спасла котика от зонта. И в добавок даю снимки швов,за которые мне сказали устно (якобы) и что нити у них европейские и должны сами рассосаться. Снимки швов этой клиники я выставила на странице Відповідальні собачники Львова. Слабых прошу не смотреть
показать полностью
Ви отримали відповіді на запитання, які ви задали.
1. Ми не збиралися ставити зонт, а РЕКОМЕНДУВАЛИ ставити зонд. Ми б його не поставили без вашої згоди. Вам лікар пояснив для чого він ставиться.
2. Тепер ви вживаєте поняття "летальный исход", натомість у попередньому пості вживали інше поняття - "але, на жаль, це котику надовго не допоможе і йому залишилося недовго...." Ми заперечили вживання таких слів.
3. Щодо рентгену - ви все правильно зрозуміли. І ще раз повторюємося - ніколи не робимо рентгенографії без згоди власника.
4. Інформація щодо швів є присутня у листку призначень. Так само є записи телефонних дзвінків, які засвідчують, що інформацію ви отримали.
5. "Не дали объяснений за свой диагноз." Вам надали всі пояснення, які вас цікавили. Факт, що вас вони не влаштовували. На це ми не маємо впливу. Повторимося - власник на кожному етапі лікування у випадку недовіри до лікаря чи закладу, непорозуміння щодо ходу лікування, може відмовитися від обслуговування. Ми стабілізували тварину, яка була в критичному стані, а ви не задоволені.
6. "И в добавок даю снимки швов,за которые мне сказали устно (якобы) и что нити у них европейские и должны сами рассосаться."
Знимків не бачимо. Але що ви їх наявністю намагаєтесь пояснити не розуміємо? Нитки дійсно європейські, хоча ми про це і не писали. Коли вам віддавали тварину шви були в доглянутому стані. Рекомендації щодо їх догляду ви отримали в усній і письмовій формі.
Відтак і надалі незрозумілими є як зміст ваших претензій, так і їх причинно-наслідковість.

если можно я расскажу за свой поход в "eurovet" письмом,которое им написала и на которое так ответа и не получила. 29.04.18 р. мною був підібраний кіт у подвір"ї мого будинку.
Він був дуже виснажений і тяжко дихав. Я звернулась у вет.заклад " Eurovet " на вул. Заводська 8.
При огляді встановлені вік 2-3 роки, вага 1,5 кг. Був проведений ренген і киснева терапія. Лікар запропонував залишити котика у стаціонарі,оскільки той перебував у тяжкому стані. Був залишений під ім"ям " Черниш " ( Живчик ).
Після проведеного обстеження,лікарі, а особисто п. Затхей В.В.,повідомили, що в котика збільшені шлунок і стравохід. І повідомили,що це є основною причиною його поганого стану, внаслідок чого є пневмонія ( що є вториним захворюванням ). З цим Черниш ( Живчик ) 1.05.18 р. був виписаний з лікарні з подальшими рекомендаціями щодо лікування. Але вдома його стан погіршився, кіт знову почав тяжко дихати і ми з моєю знайомою 3.05. знов завезли у "Eurovet ", вул. Заводська,8. Де знов лікар Затхей В.В. сказав,що потрібно робити ренген. На моє запитання чи не зашкодить черговий ренген виснаженому котику і нагадала що попередньщ 2-3 дні тому вже був проведений ренген. Лікар мене заспокоїв,що це не шкідливо і настояв на госпіталізації.
Ввечері мені передзвонив п. Затхей В.В. і повідомив, що таки в котика збільшений стравохід і це є основною причиною поганого самопочуття котика і що його треба оперувати. Але на жаль в нас таких операцій на стравохід не роблять і все, що вони можуть запропонувати, це з часом зробити " дирку " в стравоході, але на жаль, це котику надовго не допоможе і йому залишилося недовго....
Я попросила виписки хворого котика і вислала їх в Польщу для консультації.
На мій подив, польській лікар, ознайомившись з історією хвороби Черниша, сказав,що в котика скоріш за все збільшений шлунок через голодування; що з ренгену видно, що легені наполовину темні і збільшене серце. І треба терміново !!! лікувати вневмонію.
4.05 я забрала котика з лікарні. Було повністю змінено лікування і призначені ліки для лікування пневмонії!!! і серцеву недостатність.
Вже вдома, я помітила,що в котика, який був поголений в лікарні, є шви? з двох сторін,кожний довжиною по 5 см. У виписці про це нічого не вказано. Я перезвонила в лікарню і попросила пояснень. Лікар Затхей В.В. сказав,що це наслідок обробки ран. Але ні я, ні моя сусідка ( яка знає цього котика ), ні знайома ( що зі мною возила його в лікарню) таких великих пошкоджень не бачили. Також я попросила лікаря Затхей В.В. пояснити чому при таких затемнених легенях нічого не було надано для полегшення дихання. Чому за один день такому виснаженому котику було дано аж два!!! наркози ( згідно виписки). Відповіді на свої питання я не отримала. Я попросила подумати і перезвонити мені і надати відповіді.На що п. Затхей В.В. сказав,що дуже зайнятий і звонити не буде.
Тому я прошу керівництво ветлікарні "Eurovet " відповісти на мої питання:
1.Для чого при такому тяжкому стані було дано два!!! наркози в один день.
2. Чому в виписці нічого не сказано, що накладені шви!! і що їх треба можливо з часом зняти. Які через кілька днів почали гноїтися,шкіра почала тріскати, відмирати і я з жахом! побачила оголені лопатки,що додало страждань і без того виснаженій тварині.
3. Чому при таких затемнених легенях не було надано жодного препарату для покращення дихання.
Виникає питання, хто компенсує страждання котика, його вигнившу шкіру від незрозумілих мені процедур. На які я так пояснень і не отримала.
І останнє. Вдома котик їсть горизонтально і нормальну їжу. Все протилежне тому, що написано в рекомендації ветлікарні.

Доброго дня!
Перша за все хочемо зазначити, що тварина вами була доставлена в клініку в критичному стані і після маніпуляцій, проведених нами, вона була стабілізована.
Перший прийом вела Марія Майданюк, яка вам і запропонувала розміщення у стаціонарі.
Щодо вашої претензії по проведенню рентгенографії, то повідомляємо, що дана діагностичсна процедура проводиться тільки за потреби її проведення і за згоди власника. Таку згоду ми від вас отримали. Сучасне рентгенівське обладнання не несе великого навантаження на організм. Рентгенапарат, який ми викорситовуємо в клініці, має свідоцтво державної реєстрації і дозволене для використання в Україні.
Щодо ваших слів:
"Ввечері мені передзвонив п. Затхей В.В. і повідомив, що таки в котика збільшений стравохід і це є основною причиною поганого самопочуття котика і що його треба оперувати. Але, на жаль, в нас таких операцій на стравохід не роблять і все, що вони можуть запропонувати, це з часом зробити " дирку " в стравоході, але, на жаль, це котику надовго не допоможе і йому залишилося недовго...."
Лікар Василь Затхей повідомив вас за результатами рентгенографії з контрастом, що є патологія стравоходу. Для можливості годівлі запропонував постановку езофагального зонду. Також лікар вам пропонував проведення ендоскопії в якості додаткової діагностики. Ваші слова, що лікар вам сказав, що тварині залишилося недовго не відповідають дійсності.
Коментувати дії польського колеги не можемо без надання вами заключень від нього.
На ваші слова:
"Відповіді на свої питання я не отримала. Я попросила подумати і перезвонити мені і надати відповіді. На що п. Затхей В.В. сказав,що дуже зайнятий і звонити не буде."
Зазначимо наступне - ви спілкувалися з Василем Затхеєм і отримали відповіді на всі свої запитання. Вас вони не задовільнили і ви сказали, що хочете, щоб лікар вам передзвонив, обдумавши вашу розмову, на що ви отримали відповідь, що нічого нового лікар вам сказати не зможе. Так, лікар вам сказав, що не буде передзвонювати вам, оскільки не має можливості проводити біля телефону так багато часу, повторюючи одні і ті ж речі. У випадку, якщо ви не довіряли діям лікаря, ви на кожному етапі могли забрати тварину зі стаціонару.
Відтак, згідно вашого листа надаємо відповіді на ваші запитання:
1.Згідно історії хвороби наркози були проведені у різні дні, оскільки вони були потрібні для проведення процедури промивання шлунку та рентген діагностики, без них тварина під дією стресу та з ускладненим диханням могла б загинути.
2.Про проведення хірургучної обробки ран вас було повідомленено у телефонному режимі, після чого за вашою згодою лікарями було проведено дренування та ушивання ран. Також вам під час виписки було надано письмові рекомендації (листок призначень), у якому чітко вказано про необхідність догляду за швами. Потреби у знятті шовного матеріалу не було, оскільки при накладанні швів використовувався шовний матеріал, що має здатність розсмоктуватись.
3. Затемненя в легенях є ознакою пневмонії, найімовірніше аспіраційної (внаслідок потрапляння вмістимого стравоходу у трахею та бронхи). Для лікування бронхопневмонії були використані антибіотики, а саме марбофлоксацин та метронідазол. Бронходелятатори (для полегшення дихання) при аспіраційній пневмонії не використовувались у зв'язку із тим, що розширення бронхів сприяло б потраплянню вмістимого з бронхів у дрібні бронхи та альвеоли і могло спричинити ще важчу пневмонію. Отже, для лікування пневмонії була застосована комплексна антибіотико терапія (марбофлоксацин та метронідазол) та оксигено терапія, що є першочерговими заходами при дихальній недостатності.
У разі додаткових запитань - пишіть!

Приблизно місяць назад я з мамою звернулася до клініки з проблемою твердого живота у собаки і її трусіння. Майже за півтора тижні часу ми не мали ні лікуючого лікаря, ні остаточного діагнозу. Виявили пухлини на селезінці і все. Кожен раз по приїзді був новий лікар, який до кінця не знав, що з собакою, а інколи, особливо і не цікавився. Призначалися лише капельниці та аналізи. Тричі робили ренген - хоча висновків не дали. Молоді лікарі планували звернутися до головного лікаря за його вердиктом, чи є метастази чи ні, але за 6 годин так цього і не зробили. Ніхто з клініки не поцікавився, чому з собакою не приїхали на чергову капельницю. Не зняли болей, хоча собака весь час трусилася і лікарі казали - їй боляче. І все... Хоча попередні наші відвідини до цієї клініки були позитивними, тому ми і звернулися сюди з проблемою...
показать полностью
Дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження від дій наших лікарів. Для вияснення ситуації хочемо уточнити на яке прізвище оформлена тваринка, про яку Ви пишете і її кличку. Бо за Вашим прізвищем з зареєстрованих тваринок ви в лютому були у нас тільки з Фіоною на вакцинацію.
показать полностью
Кличка собаки Діна. Записана на Цвіцінську Світлану

Спробуємо більш детально вияснити ситуацію, але вже з паспортної картки дещо можна вияснити. Щодо лікуючого лікаря, то ним у нас являється той лікар, який приймає тварину вперше (в принципі, або з новою патологією) і робить призначення чи направлення на діагностику. У Вашому випадку з описаними Вами скаргами Діну приймала Анна Дичок. Вона прокоментувала Вам аналіз крові, вколола знеболююче і рекомендувала внутрівенну інфузію, від якої ви відмовилися через брак часу. Тож були зроблені призначення додому і проходження діагностики (повторний аналіз крові, УЗД ЕХО).Запис лікаря також містить інформацію, що Ви самостійно давали Діні нестероїдні протизапальні, а також про годівлю кістками. Наступною Діну приймала Марія Майданюк. Після огляду вона призначила консультацію ортопеда, оскільки в анамнезі були скарги на кульгавість. Призначене знеболювальне. Наступного дня Ви були у Ігора Руденко, який у звязку з погіршенням стану здоровя Діни провів їй внутрівенну інфузію. Наступного дня Діну знову оглядала її лікуючий лікар -було відмічене покращення самопочуття Діни, проведена інфузія, рекомендована подальша діагностика для контролю стану організму, проведене узд і видане Вам заключення. УЗД проводив якраз головний лікар, Кирило Милованов і ви мали змогу безпосередньо з ним спілкуватися. Але щодо метастазів, то він все описав у заключенні УЗД, Щодо висновку по рентгену, то дійсно, ми опис не видаємо. Ми працюємо над цією послугою.За бажанням клієнта він може отримати на диск знимки. Щодо молодих лікарів, то теж згідні з Вами - вони молоді, але щоденно над собою працюють. Діну в різні дні приймали терапевти зі спеціалізаціями - інтенсивна терапія, паразитологія, узд та хірургія. І втретє з Вами погоджуємося - ми не зателефонували до Вас, щоб поцікавитись, чому Ви не прийшли. Наразі не маємо для цього достатнього ресурсу. У планах створення колцентру, який би покращив комунікацію з клієнтом. Дякуємо за Ваші зауваження. Якщо у Вас залишились питання чи коментарі пишіть тут, або на нашу електронну адресу.
показать полностью
Приїхали з проблемою очей у мопса. Окуліст Малахова Дарина дуже, як на мене, професійно до нас поставилась. Ретельно оглянула, була апаратура спеціальна, все роз'яснила, навіть намалювала)), фотографії схожих випадків показала. Не лякала і не відмахувалась від проблеми, зробила прогнози. Отримали рецепт, план дій і ми за спокійною душею пішли додому. Дуже рекомендую
показать полностью
Попали в Євровет клініку з гострою стадією отруєння. На щастя хворим собакам - клініка працює цілодобово і без вихідних, то ж нас прийняли в недільний вечір.
Дуже гарна клініка, що працює по європейським стандартам. Ідеальна чистота та відповідне ставлення до тварин.
Так як наш діагноз прогнозував нам летальний кінець - залишили собаку на стаціонар. Коштує таке задоволення 500грн/добу, але собака знаходиться не тільки під постійним наглядом ветеринарів, але і підключена до апарату, який цілодобово діагностує її стан.
На щастя операція пройшла успішно. Казати, що ми здорові рано, але надіємся на швидку реабілітацію.
Я задоволена як спеціалістами, так і умовами та відношенням. Лікарі правда перестраховуються, призначаючи всі процедури та беручи енну кількість аналізів. Але як я казала - підхід тут європейський, ну і ціни відповідно теж. Не дешево, але хочеться вірити що не просто так.
Одне але... призначили нам уколи підшкірно. Я дома перечитала як правильно робити уколи - рекомендують колоти в районі лопатки, не в холку (оскільки можна в судинки попасти). Перші два дні справились самі дома, на третій повезли собаку в клініку, бо уколи дуже болючі, не давалась нам вколотись. В клініці вкололи в холку - через пару днів на спину гематома розміром з кулак. В чеку на виписці вписали 300 з гаком гривень за оперативне втручання і ще додатково за промивання тої гематоми. Аргументують що від них це не залежало і що така реакція може бути на багато препаратів. Сама я не ветеринар і розбиратись з цим не буду, нехай кожен робить висновки для себе. Але як на мене - чужі помилки за мій рахунок.

Дуже раджу, я б таким ветеринарам і своє життя б довірив, не те що свого улюбленця .
Дуже уважні, проводять операції, які інші вет. лікарі не хочуть або не вміють робити. Використовують самі якісні препарати і при цьому не деруть гроші незрозуміло за що і божевільними сумами, як це роблять в більшості клінік.
Рекомендую!

Надзвичайно задоволена клінікою EuroVet - ветеринари привітні, все спокійно та без поспіху пояснюють, консультують. одним словом, все як і треба.) Всі планові щеплення, я проводжу своїй собаці саме тут і не шкодую.
В дану клініку звертаємось не вперше і задоволені на всі сто!
Рекомендую.!!!!!!!

Собака Муха 7 років(метис)підозра на укус кліща (була рвота і собака відмовлявся від їжі),зробили аналізи крові ,і підозра підтвердилась. Поставили крапельницю з відповідними ліками.
Ми розрахувались за надані послуги. Лікар дозволив ,щоб подальше лікування ми проводили вдома.
Всі призначення лікаря ми виконували в повному обсязі.
На третій день вночі почалися судоми ,ми подзвонили в клініку,де нам сказали терміново приїхати.
Собаку привезли терміново,лікар поставив крапельницю, а потім зрозумів ,що відмовили нирки. Собаку постійно судомило,лікар запропонував зробити аналіз крові,лікар не зміг спрогнозувати,що коли відмовили нирки, то в крові буде багато токсинів . На четвертий день собака в судомах загинув.
Складається враження , що в клініці займаються імітацією лікування, і цинічним витягуванням грошей з господарів заздалегідь знаючи прогноз.
Не потрібно спекулювати на любові господарів до тваринки ,якщо шанси на виживання мінімальні , то не потрібно давати надію. Будьте відверті . Не "розводіть" людей на гроші , а майте совість.
Користуватись послугами Євровету -більше не будемо і іншим не рекомендуємо.

Тварина була направлено в клініку для проведення аналізу крові. По результатам аналізу був діагностований бабезіоз, а також зміни, характерні для даної хвороби: змінені показники "червоної" крові, а також печінкові та ниркові показники. Це засвідчено у відповідних результатах аналізу крові, які були видані власнику на руки (як і листок призначення з розписаним лікуванням) ще після першого візиту.
Після отримання результатів лікуючий лікар відмовився проводити маніпуляції, рекомендував залишитись на лікуванні в нашій клініці.
Власники були поінформовані про необхідність не тільки протипаразитарної терапії, а і проведення симптоматичної інфузійної терапії, так як звернення за лікувальною допомогою було спізнене. Зі слів власників привозити щодня тварину на необхідні маніпуляції в умовах клініки у них немає можливості. За цією причиною було рекомендовано продовжити маніпуляції в домашніх умовах самостійно або за викликом лікаря, з послідуючою корекцією лікування відповідно до загального стану тварини.
Далі власники не повідомили клініку про стан тварини. Звернулись вже через дві доби за рекомендацією стороннього лікаря. При повторному зверненні в клініку у тварини спостерігалися судороги (імовірно нефро- або гепатопатія). Була проведена симптоматична терапія. Рекомендувалося провести контрольні аналізи крові для можливості корекції лікування та подальшого прогнозування перебігу захворювання.
Для проведення контрольних аналізів власники не з'явилися.

ТОБТО за рекомендацією стороннього лікаря
???? ми ж лікувались у Вас

За рекомендацією зовнішнього лікаря ви звернулися до нас для проведення аналізу крові. Потім ваш лікар сказав, щоб ви продовжували лікування у нас. Це і подальший перебіг подій ми описали вище.

так нам запропонували звернутися до Вас .
Вашим відношенням ми незадоволені мягко кажучи, так як нічого крім взяти гроші ви не зробили.Препарат який ви використовували дуже токсичний і в більшості випадків не допомає , а навпаки призводить до ускладнень . А те як Ви вели себе коли ми після конвульсій собаки "ніби не розуміли в чому причина"??? і далі намагались витянути побільше грошей розуміючи ,що в собаки відмовили нирки в наслідок токсичності препарату і вже нічого не зробити. Без сердечні "ветернари" просто гроші



Пані Юлія, про які цуценята Ви пишете? За Вашим прізвищем не зареєстрована жодна тваринка у нашій базі даних.

Не можна однозначно сказати що погана клініка. Непоганий сервіс, хоча уваги мало, попередньо записавшись, чекали майже годину пропускаючи інших, без запису. Ну і ціни... Ціни космос. Особливо на медикаменти. Різниця з ціною в аптеці складає від 300% до 1000%!!!!
За 180 грн. продали препарат вартість якого 51 грн. Крапельниця за 200 грн. при ціні в аптеці 43 грн.

Пане Віктор, дякуємо за Ваш відгук! Можливо був якийсь ургентний пацієнт, або затримка у записі, тому Вам прийшлося зачекати більше. Якщо ситуація не ургентна, то ми нікого не приймаємо поза чергою. Окрім того у правилах прийому вказана інформація, що запис означає в першу чергу почерговість прийому пацієнтів, оскільки під час прийому можуть виявитися деталі, які забирають значно більше часу, ніж було заплановано. Ніхто з власників тварин не хоче йти додому з недобстеженою чи недолікованою тваринкою, тому затримки можливі. Просимо відноситися до цього з розумінням. Щодо цін, то Ви мусите зрозуміти, що вартість тої ж крапельниці це не тільки вартість використаних ліків. У неї входить робота лікарів і асистентів, робота інфузоматів (закупівля і їх обслуговання), комунальні послуги, оренда, податки, дрібні витратні матеріали, що використовуються для проведення внутрівенних інфузій, навчання працівників і багато інших речей, без яких клініка не може працювати. Борщ теж дешевший якщо купити всі продукти самому і приготувати його власноруч. Щоб створити якісну послугу треба витратити значно більше ніж тільки витратні матеріали.
показать полностью
ночью привезла кошку на рентген после осмотра хирурга Руденко получила труп.Может вашим врачам один раз дать выкопать яму Вы по другому будете ценить маленькие жизни.Причина в том рентгене ничего не плохово не было .но врач рекомендавал подчеркиваю рекомендавал проверить в живую увидит своим глазам .а что больше случаев что после процедуры кошка ноги натянить про это тихо говорят.Дали бумажку подписать за последствия не отвечают.Изначально диагноз после осмотра был ошибочным.а Машу не вернуть.
показать полностью
Пані Наталія! Ваша кішка Маша поступила до нас з підозрою на те, що в неї могла застрягти кісточка від риби в гортані, оскільки в той день ви давали їй рибу і проблеми виникли після цього. В таких випадках рентгендіагностика необхідна. Що й зробив лікар. Також йому необхідно було провести санацію гортані, а це можна зробити тільки під седацією. Так, Ви змушені були підписати відповідні згоди - на рентгендіагностику і седацію. В цих документах не міститься фраза, що ми ні за що не беремо відповідальності. Щодо правильності діагнозу. Лікар для постановки діагнозу керується анамнезом, наданим власником тварини, клінічними ознаками та додатковою діагностикою. В історії хвороби Маші вся ця інформація міститься. Лікар призначив відповідне лікування, роздрукував вам листок призначень та Памятку власнику тварини, де міститься інформація щодо правильної годівлі. Нам дуже прикро з приводу втрати Маші.
показать полностью
Дуже негативні враження від відвідування "EuroVet": першого дня прийняли, зробили капельницю, але наш запис на другий день (повторна капельниця і аналіз крові) просто зник!!!!!!!!!!!!!!!!
Ситуація з твариною була критична + перед аналізом крові киці не можна їсти 10 годин, що додтково ускладнило ситуацію і стан . В результаті наступного дня нам заявили що запису просто немає. Незважаючи на те, що минулого дня ми провели у клініці більше 6 годин і лікар запевнив, що записує на повторні процедури (навіть сказав до якого лікаря). Розмова про запис відбувалася на рецепції, у присутності адміністраторки.
В результаті записів на процедури немає, всі лікарі зайняті, ми з твариною - яка в кричтиному стані від хвороби, не спала, бо мучиться від голоду - без допомоги. Прийшлося їхати в іншу клініку, куди вже зверталися раніше. Про це ні хвилини не шкодую, оскльки допомога в іншому закладі надається вчасно, а ставлення професійне і людяне - саме цього бракує "EuroVet", на жаль.

Дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження після відвідування нашої клініки. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу. Ситуація зі зникненням запису вкрай дивна. Перепрошуємо за незручності!


Завжди важко робити роботу після когось. Я відвезла кота з приступом судом до одного з ветеринарів. Побачивши, що допомога неякісна, оплатила послуги і поїхала в Євровет. Що сказати. Молодці з великої букви. Реанімаційні дії дуже професійні, обладнання, наявність достатньої кількості персоналу, ввічливість, чистота-стерильність - все на найвищому рівні. Молодці. Кіт живий.
показать полностью