Рейтинг закладів – одна із головних функцій сервісу PetAdvisor.
Як формується рейтинг на сайті PetAdvisor?
Принцип формування рейтингу полягає в тому, що кожен заклад збирає рекомендації та скарги клієнтів. В результаті, чим більше позитивних відгуків отримує заклад, тим вищою є його позиція на сторінці каталогу міста. З іншого боку, кожен негативний відгук знижує позицію закладу в загальному рейтингу.
Для того, щоб зберігати пропорцію (позитивні відгуки клієнти залишають в декілька разів частіше) скарга має більшу “вагу”, тому “перекрити” її можна лише більшою кількістю рекомендацій.
Нейтралізувати негативний бал відгуку може керівник закладу – для цього необхідно надати офіційну відповідь зі своєї персональної сторінки на сайті
У випадку, якщо два і більше закладів отримують однакову кількість балів, їх позиція в каталозі формується в алфавітному порядку.
Що таке означає підняття закладу над рейтингом?
Під цим розуміється закріплення його на першій позиції терміном на 1 місяць зі збереженням номеру в рейтингу. Це одна із платних послуг сайту.
Додатково такий заклад позначається піктограмою.
Після завершення періоду, заклад повертається на своє місце відповідно до позиції в каталозі.
За статистикою сайту, кількість переходів на першу позицію в каталозі складає 15% від загальної кількості користувачів, які зайшли на сторінку каталогу