Правила сайту

Дані правила існують з метою регулювання роботи сервісу та дотримання принципів, закладених в основу сайту.

Виявлення шахрайства

Що розуміється під шахрайством на сайті PetAdvisor?

Скарги і рекомендації на сайті можуть формуватись виключно власниками тварин, які мали особистий досвід взаємодії із закладами, представлених в каталогах сайту (ветеринарних клінік та кабінетів, грумінг-салонів і т.д.).

Наступні дії сприймаються адміністрацією сайту як шахрайство:

1. Спроби власника або працівника закладу підняти позицію в рейтингу шляхом:

  • Самостійного написання рекомендації закладу;
  • Прохання залишити відгуки друзям або родичам;
  • Внесення опису власного закладу, шляхом написання рекомендації. (Опис закладу - це спеціальна функція, яку можна відкрити із особистого кабінету керівника закладу на сайті);
  • Написання відповіді на скаргу, шляхом написання рекомендації. (Для роботи з негативними відгуками існує спеціальний функціонал).

2. Спроби власника, працівника закладу або іншими особами підняти позицію в рейтингу шляхом:

  • Написання відгуку від спеціально створеного профілю в одній із соцмереж;
  • Написання відгуків закладам, які в дійсності не були відвіані;
  • Написання два і більше відгуків, які стосуються однієї і тієї ж ситуації;
  • Написання рекламного повідомлення або спаму;
  • Копіювання відгуків з інших ресурсів;
  • Копіювання відгуків інших користувачів;
  • Спроби звернення до команди сайту PetAdvisor із проханням видалити скаргу;
  • Найм сторонніх осіб або організацій, від імені або за допомогою яких передбачається штучне формування рейтингу;

3. Написання скарг на заклади конкурентів з метою пониження їх позиції в рейтингу

Будь-яка спроба введення в оману користувачів, вдвання із себе власника тварини сприйматимется як шахрайство.

Як ми виявляємо шахрайство на сайті?

На жаль, надати повний перелік заходів, за допомогою яких перевіряється достовірність відгуків ми не можемо, оскільки це допоможе потенційним шахраям спробувати обійти дані правила.

На даному етапі відгуки перевіряються вручну. Оскільки на сайті немає системи попередньої модерації (відгуки публікуються одразу після написання), це збільшує ймовірність появи на сайті неправдивого відгуку

Що робити, якщо Ви побачили сумнівний або такий, який порушує Правила сайту, відгук?

Напишіть про це на поштову скриньку petadvisor.in.ua@gmail.com

Протягом найкоротшого терміну адміністратор сайту перевірить достовірність відгуку. У випадку, якщо підозра буде підтверджена - відгук буде знятий з публікації. 

Чи будуть видалятись сторінки закладів, які найчастіше порушують Правила сайту?

Ні, ми не видаляємо інформації з сайту, оскільки це може бути однією із головних цілей конкурентів.

 

Інформація для власників тварин 

Хто може залишати відгуки на сайті?

Відгуки на сайті можуть залишати користувачі, які:

1. Досягли віку 18 років;

2. Є власником / власницею домашнього улюбленця;

3. Зареєстровані в одній із соціальних мереж, за допомогою якої відбувається авторизація на сайті, під реальним ім’ям та прізвищем;

4. Мали досвід взаємодії (спілкування, отримання певного сервісу) із працівниками закладу, якому адресується відгук

Якою має бути якісна рекомендація?

Ваша рекомендація - це один із найкращих способів подякувати спеціалістам закладу за надані послуги або допомогу. Для того, щоб рекомендація була, дійсно, корисною і мала цінність для інших користувачів сайту, вона мусить мати:

1. Інформацію про те, хто Ваш домашній улюбленець (тип, порода, кличка);

2. Опис питання або ситуації з якою Ви звернулись до даного закладу;

3. Пояснення, що саме сподобалось в даному закладі (рівень сервісу, професійність працівників, спектр послуг, цінова політика тощо);

4. Інформацію про працівника (посада, прізвище та ім'я), роботу якого Ви хотіли би відзначити.

Обов'язково: довжина рекомендації бути не менше ніж 140 символів.

Якою має бути якісна скарга?

Ваша скарга може бути важливою не тільки для інших користувачів сайту, але і для керівництва закладу. Однією із важливих задач, які виконує даний сайт є налагодження якісної комунікації між Вами та адміністраторами / власниками обраного закладу. Якісна скарга обов'язково має:

1. Виважений тон подачі матеріалу. Надто емоційні дописи видалятимуться модераторами сайту;

2. Інформацію про те, хто Ваш домашній улюбленець (тип, порода, кличка);

3. Опис питання або ситуації з якою Ви звернулись до даного закладу;

4. Пояснення, що саме Вам не сподобалось в даному закладі (рівень сервісу, професійність працівників, спектр послуг, цінова політика тощо);

5. Інформацію про працівника (посада, прізвище та ім'я), роботу якого Ви вважаєте незадовільною.

Обов'язково: довжина відгуку бути не менше ніж 140 символів.

Що необхідно зробити, якщо я помилково відправив / відправила відгук?

Якщо Ви відправили відгук помилково та хотіли би видалити його з сайту - це можливо зробити протягом 24 годин з моменту публікації. Для цього напишіть, будь ласка, відповідне повідомлення на поштову скриньку petadvisor.in.ua@gmail.com

Які відгуки можуть бути зняті з публікації?

1. Рекламні повідомлення, посилання на інші ресурси та спам;

2. Відгуки, які були адресовані одному закладу частіше ніж 1 раз на місяць;

3. Використання трансліту, хронічна або свідома безграмотність;

4. Написання повідомлення великими літерами. В окремих випадках допускається наголошення на окремомуслові або фразі за допомогою великих літер;

5. Написання повідомлення, яке не можна ідентифікувати як відгук;

6. Використання ненормативної лексики;

7. Відгуки, які містять персональні образи або погрози;

8. Неінформативні відгуки, які не дозволяють іншим користувачам зрозуміти в чому полягає рекомендація або скарга;

9. Порушують законодавство України

 

Інформація для керівників та представників закладів, які внесені до каталогу

Чи можу я просити розмістити відгук на сайті у моїх клієнтів?

Так, звичайно. Ви можете звертатись до своїх клієнтів із проханням залишати відгуки на сторінці Вашого закладу. Також Ви можете використовувати для цього:

Чи можна розміщувати моїм клієнтам відгуки на сайті за допомогою комп'ютера, розміщеного у нашому закладі?

Ми не рекомендуємо цього робити. Бажано, щоб Ваш клієнт залишив відгук зі свого персонального комп'ютера, смартфона або планшета. 

Чи може керівник або представник закладу звернутись до власника тварини із проханням видалити відгук?

Ні, це заборонено і сприймається як тиск на користувача. Відповідно до даних правил свій відгук користувач може видалити протягом 24 годин від моменту створення тільки за умови звернення до модератора сайту зі своєї дійсної поштової скриньки

На сторінці закладу помічені спроби шахрайства. Що робити?

Напишіть про це модератору сайту на поштову скриньку petadvisor.in.ua@gmail.com або повідомте про це за телефоном: +38-067-862- 71-00

 

Адміністрація сайту не несе відповідальності за достовірність вмісту відгуків, які залишають на сайті користувачі